Neljas teema: digitaalne õppevara nutiseadmetele

Neljas kodune ülesanne keskendub õppematerjalide koostamisele nutiseadmetele.
Antud ülesannet üritasin teha selliselt, et annaks lühidalt ülevaate sellisest rakendusest, mida veel kirjeldatud pole.

Leidsin soomlaste poolt arendatud õuesõppeks mõeldud rakenduse Seppo, mis tundus esmapilgul huvitav.Screen Shot 2017-04-03 at 20.22.05
Screen Shot 2017-04-03 at 20.29.13

Seppo töötab kõikides nutiseadmetes ja ei vaja allalaadimiseks eraldi äppi vaid töötab veebibrauseris ja ka offline’s.
Screen Shot 2017-04-03 at 20.23.11

Sisselogimisel on kaks võimalust: login as a player ( õpilane) või login as a instructor (õpetaja). Pakutakse ka trial versiooni, kus saab katsetada tasuta.
Screen Shot 2017-04-03 at 21.58.40Ma ei hakanud hetkel mängu looma, sest järjekordselt tuli luua uus kasutaja, koos paroolidega ja see tundus mulle hetkel ebavajalik. Eesmärgiks on pigem tutvustada ja suunata teisi antud rakenduse juurde.

Lühikese ülevaate rakendusest annab järgmine video:

Teiseks heitsin pilgu peale rakendusele ClassDojo

ClassDojo ei ole küll õppematerjalide koostamise rakendus, kuid ta jäi mulle silma, kui vajalik rakendus algklassiõpetajatele. ClassDojo on õpilaste käitumise juhtimise rakendus. Seda on võimalik kasutada jooksvalt tunni jooksul, jagades õpilastele punkte aktiivse või passiivse osalemise eest tunnis. Positiivne on, et rakendust saab kohandada emakeelseks ja õpetajal on võimalus ise lisada juurde valikuid, mille eest ta õpilasele punkte jaotab ja kui palju.

Samuti saab kutsuda antud rakendusega liituma ka vanemaid, et nad saaksid jälgida oma lapse edusamme koolis. Selleks saadab õpetaja kutse emailile.

Samuti saab õpetaja laiali saata 7. leheküljelise tutvustava kutse, tutvustamaks antud rakendust, kus on kirjeldatud rakenduse vaateid lapsevanemale ja õpilasele.

Rakenduse kasutamine on tasuta, seda saab siduda ka oma nutitelefoniga, et vajadusel ka ilma arvutiekraanita punkte lihtsa näpuvajutusega lisada. Logida saab sisse Google’i ja Facebooki kontoga.

Hetkel kasutatakse õpetajate poolt paberile tehtud tabeleid, kuhu märgitakse erinevaid tähiseid tunnis osalemise aktiivsuse eest. Antud rakendus aga lubab teha sama asja veebipõhiselt, mis on vajadusel kättesaadav nii lapsevanemale kui õpilasele kodus, selle põhjal saab teha statistikat nii kogu klassi kui ühe õpilase põhjal. Programmi põhi on küll ingliskeelne, kuid kõik hinnatavad tegevused saab tõlkida lihtsasti ka eestikeelseks, seeõttu on see kindlasti ka õpilastele mõistetav.

Minu katsetuse käigus loodud klass:

 

 

Lõpetuseks…..
Tasub uurida, millega tegelevad meie Põhjanaabrid: KOKOA Agency

Advertisements
Rubriigid: Digitaalne õppevara. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

2 Responses to Neljas teema: digitaalne õppevara nutiseadmetele

  1. masavina ütles:

    Reblogged this on m-õppe.

    Meeldib

  2. Pingback: Digitaalne õppevara nutiseadmetele (neljas ülesanne) – Ave haridustehnoloogia blogi

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s